Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru – Lukáš Nevídal
Lukáš Nevídal
Bakalářská práce
Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru. Konkrétně se zaměří na obecné poznatky, které se pojí s budováním zákaznické loajality jako takové a souběžně je bude kombinovat s informacemi, které jsou specifické pro zvolený sektor. Samotné zaměření na kulturní a zábavní sektor je dále zúženo na okruh českých kin a multikin. Další část bude pracovat …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is building customer loyalty in the culture and entertainment sectors. This paper focuses on the general knowledge related to the process of building customer loyalty and combines them with information specific for the selected sector. Furthermore, the focus on the culture and entertainment sector is narrowed down to include Czech cinemas and multiplexes. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/042t09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEVÍDAL, Lukáš. \textit{Budování zákaznické loajality v kulturním a zábavním sektoru}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/042t09/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Nikola Burdychová -
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
Jana Zemanová -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Martin Chrt -
Posouzení věrnostních programů retailových řetězců s potravinami a formulace návrhů na zlepšení
Mariia Skrypnykova -
Marketingová komunikace společnosti Auto Heller Ostrava a nástin věrnostního programu v oblasti retailových zákazníků
Vít Čermák -
Analýza věrnostních programů vybraných cestovních kanceláří
Aneta Rozmahelová -
Analýza věrnostního programu spol. Tesco Stores ČR a.s. - Tesco Clubcard
Hanna Hayova -
Věrnostní programy v nezávislých hotelech
Aneta Kvizdová