Zavádění nového výrobku na trh – Bc. Marika Vingrálková, DiS.
Bc. Marika Vingrálková, DiS.
Diplomová práce
Zavádění nového výrobku na trh
Introducing the new product on the market
Anotace:
Autor: Marika Vingrálková Název: Zavádění nového výrobku na trh Práce je zaměřena na uvedení nového výrobku na farmaceutický trh. Výrobkem je generické antihypertenzivum Canocord, které může být zavedeno na trh až po vypršení patentu originálního léku. V práci je navržen konkrétní marketingový mix, jsou v ní přesně popsány jednotlivé části marketingové komunikační kampaně tak, aby lék obstál v silné …víceAbstract:
Autor: Marika Vingrálková Název: Introducing the new product on the market Diploma thesis is focused on the introduction of the new product on the pharmaceutical market. The product is a generic antihypertensive brand name Canocord, taht can be introduced on the market after the empire of the originál patent medicine. The work is designed specific marketing mix in it detalis of the marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jdqpd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: MUDr. Marek Horák, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků
Martin Bc. Pištora -
Etika v řízení farmaceutických společností v České republice a Maďarsku
Markéta Lörinczy -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Tereza Šilberská -
Marketingová strategie vybrané produktové řady
Lucie Šafářová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Jan Frantl -
Marketingová strategie sítě lékáren
Lenka Orlová