Lucie Šafářová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané produktové řady

The Marketing Strategy of the Product Line
Anotace:
V dnešní době je pro společnosti, které chtějí prosadit svůj výrobek, stále více důležité mít propracovanou marketingovou i komunikační strategii. Podobné je to i na trhu léčiv, kde se navíc marketingoví specialisté potýkají s četnými omezeními. Cílem mé závěrečné práce je tedy analýza marketingové strategie vybrané produktové řady působící na farmaceutickém trhu. Součástí práce je i představení samotného …více
Abstract:
Nowadays, if the company wants to sell its products, it is very important to have a good marketing and communication strategy. It is very similar when we talk about pharmaceutical market where the marketing specialists have to face many complications connected with the pharmaceutical restrictions, too. The goal of the thesis is to analyze the marketing strategy of the pharmaceutical product line. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34385