Tvorba obsahové strategie se zaměřením na digitalizaci – Matej Kiška
Matej Kiška
Bakalářská práce
Tvorba obsahové strategie se zaměřením na digitalizaci
Content strategy focused on digitalization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá, marketingem v kontextu budování a positioningu konkrétní značky v online prostředí. Jejím cílem je přiblížit čtenářům koncept obsahového marketingu, jeho teoretické základy, strategii obsahového marketingu a implementaci moderních nástrojů pro tvorbu obsahu v digitálním prostředí. V praktické části práce autor navrhuje obsahovou strategii pro společnost (módní značku …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing in the context of building and positioning of a specific brand in an online environment. Its aim is to introduce readers to the concept of content marketing, its theoretical basics, content marketing strategy, and the implementation of modern tools for content creation in a digital environment. In the practical part of the work, the author proposes a content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová strategie jako nástroj k řízení neziskových organizací
Karolína Štorková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Obsahová strategie spolku Lastavica z.s.
Milica Živkovič -
Obsahová strategie Centra Eden
Kateřina Hájková -
Obsahová strategie pro firmu my love bag s.r.o.
Vít Vyvlečka -
Obsahová strategie společnosti L'Oréal
Denisa Surovcová