Bc. Lenka Kupková

Diplomová práce

Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce

Content marketing in public libraries and preparation of the content strategy for the library Na Křižovatce
Anotace:
Diplomová práce je určena pro knihovny. Představuje knihovníkům obsahový marketing, vysvětluje jeho základní procesy a prvky a předkládá postup pro sestavení obsahové strategie pro knihovnu, včetně šablony k jejímu dokumentování. Ukazuje současný stav práce s obsahem v jihomoravských knihovnách a nabízí příklady, jaký obsah mohou knihovny pro své uživatele chystat. V aplikační části je navržena obsahová …více
Abstract:
This thesis is meant for libraries. It introduces content marketing, its processes and elements and presents fifteen steps of making a content strategy for a library, including a content strategy template. The thesis shows a current state of creating and using content in libraries of the South Moravian Region and offers some examples of convenient content for library users. The application part focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.
  • Oponent: Mgr. Adam Zbiejczuk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví