Úpravy spalovacího motoru 1,2 HTP za účelem prodloužení životnosti – Tomáš Hron
Tomáš Hron
Bakalářská práce
Úpravy spalovacího motoru 1,2 HTP za účelem prodloužení životnosti
Modifications Engine 1.2 HTP in order to extend the life of
Anotace:
Práce se zaměřuje na prodloužení životnosti motoru HTP. V práci je zahrnuta diagnostika motoru a jeho hlavních celků, popsání častých závad a vlastní konstrukční úpravy vedoucí k prodloužení životnosti těchto motorů.Abstract:
The work focuses on extending the life of the engine HTP. The work includes engine diagnostics and its main units, describe frequent failures and self-made designs leading to the lifespan of the engines.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Jilek, DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hron, Tomáš. Úpravy spalovacího motoru 1,2 HTP za účelem prodloužení životnosti. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Technologická příprava výroby včetně konstrukce svařovacího přípravku pro výrobu zadního ramene podvozku závodního auta Škoda Fabia.
Josef Šuster -
Ideový návrh úprav automobilu Škoda Fabia pro zvýšení průjezdnosti
Ondřej Kačmařík -
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin -
Diagnostika neuroblastomu pomocí 1231-MIBG a semikvantitativní hodnocení 1231-MIBG
Igor Černý -
Molekulárně – biologická diagnostika neurofibromatózy typu 1
Eva Neubauerová -
Diagnostika žáků na 1. stupni ZŠ z pohledu učitele
Drahoslava Holbová -
Diagnostika stylů učení žáků 1. stupně ZŠ
Ludmila Sáblíková