Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu – Bc. Eva Hlaváčová
Bc. Eva Hlaváčová
Bakalářská práce
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Content comparsion of the tourist portals "Kudy z nudy" and selected tourism destinations
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu“ je vyhodnocení marketingové komunikace CzechTourismu a Jižní Moravy prostřednictvím jejich turistických portálů. První kapitola zahrnuje základní teoretické pojmy, zásadní pro pochopení potřeby destinace vytvářet webové stránky. Další část se věnuje charakteristice zkoumaných turistických …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis „Content comparison of the tourist portals Kudy z nudy and selected tourism destinations” is an evaluation of the marketing communication of CzechTourism and South Moravia through their tourist portals. First chapter includes basic theoretical concepts, crucial to understanding the reason why destination creates their website. The next part deals with the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rax5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Krajíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČOVÁ, Eva. \textit{Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/051dv5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ