Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu – Bc. Eva Hlaváčová
Bc. Eva Hlaváčová
Bachelor's thesis
Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu
Content comparsion of the tourist portals "Kudy z nudy" and selected tourism destinations
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu“ je vyhodnocení marketingové komunikace CzechTourismu a Jižní Moravy prostřednictvím jejich turistických portálů. První kapitola zahrnuje základní teoretické pojmy, zásadní pro pochopení potřeby destinace vytvářet webové stránky. Další část se věnuje charakteristice zkoumaných turistických …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis „Content comparison of the tourist portals Kudy z nudy and selected tourism destinations” is an evaluation of the marketing communication of CzechTourism and South Moravia through their tourist portals. First chapter includes basic theoretical concepts, crucial to understanding the reason why destination creates their website. The next part deals with the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rax5q/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2018
- Supervisor: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Krajíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČOVÁ, Eva. \textit{Obsahová komparace turistických portálů Kudy z nudy a vybraných destinací cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/051dv5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Theses on a related topic
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing vybrané destinace cestovního ruchu se zaměřením na internetovou prezentaci
Barbora ŠTOLBOVÁ