Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou – David Burian
David Burian
Bachelor's thesis
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
The Tools to Increase Customers Interest of E-shop Selling Electronics Goods
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast podnikání na internetu, konkrétně na internetový obchod firmy Burian ELEKTRO, zabývající se prodejem elektroniky. Hlavním cílem práce je na základě zhodnocení výchozího stavu firmy, navrhnout soubor marketingových nástrojů a změn, které povedou ke zvýšení zájmu zákazníků o nově vytvořený internetový obchod a celkové prosperitě firmy. Teoretická část pojednává …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on e-commerce [internet trading], with the aim at e-shop that own company Burian ELEKTRO, selling electronics goods. The main purpose of the thesis is based on default condition suggest package of marketing tools and changes which will increase customer interest in newly created e-shop and the overall prosperity of the company. The theoretical part describes main concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURIAN, David. \textit{Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/051sv0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights