Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou – David Burian
David Burian
Bachelor's thesis
Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou
The Tools to Increase Customers Interest of E-shop Selling Electronics Goods
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na oblast podnikání na internetu, konkrétně na internetový obchod firmy Burian ELEKTRO, zabývající se prodejem elektroniky. Hlavním cílem práce je na základě zhodnocení výchozího stavu firmy, navrhnout soubor marketingových nástrojů a změn, které povedou ke zvýšení zájmu zákazníků o nově vytvořený internetový obchod a celkové prosperitě firmy. Teoretická část pojednává …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on e-commerce [internet trading], with the aim at e-shop that own company Burian ELEKTRO, selling electronics goods. The main purpose of the thesis is based on default condition suggest package of marketing tools and changes which will increase customer interest in newly created e-shop and the overall prosperity of the company. The theoretical part describes main concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURIAN, David. \textit{Nástroje pro zvýšení zájmu zákazníků o internetový obchod s elektronikou}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/051sv0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet
Názov
Vložil
Vložené
Práva