Soňa KOZELSKÁ

Bachelor's thesis

Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování

ORIENTATION PRONUNCIATION DIAGNOSTICS IN COMMON CLASS OF THE KINDERGARDEN AS A PRESUMPTION OF PLANNING
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výslovnosti dětí v běžné mateřské škole. Podává přehled o vývoji řeči u dětí v předškolním věku. Popisuje důležitost a význam předškolní výchovy a vzdělávání pro rozvoj správné řeči a výslovnosti dětí. Nejvíce se zaměřuje na problém fyziologické dyslalie, která působí dětem předškolního věku nejčastější obtíže v řeči. Zmiňuje se také o dalších fyziologických …more
Abstract:
Bachelor work is focused on children?s pronounciation problem in common of the kindergarden. It provides a survey of pre-school children speaking evolution. It describes importancy and purpose of pre-school upbringing and education for evolution of correct speach and pronounciation. It is mostly focused on physiological dyslalia, which causes the most frequent speach difficulties for pre-school children …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009
Accessible from:: 20. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2009
  • Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZELSKÁ, Soňa. Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.3.2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta