Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování – Soňa KOZELSKÁ
Soňa KOZELSKÁ
Bachelor's thesis
Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování
ORIENTATION PRONUNCIATION DIAGNOSTICS IN COMMON CLASS OF THE KINDERGARDEN AS A PRESUMPTION OF PLANNING
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výslovnosti dětí v běžné mateřské škole. Podává přehled o vývoji řeči u dětí v předškolním věku. Popisuje důležitost a význam předškolní výchovy a vzdělávání pro rozvoj správné řeči a výslovnosti dětí. Nejvíce se zaměřuje na problém fyziologické dyslalie, která působí dětem předškolního věku nejčastější obtíže v řeči. Zmiňuje se také o dalších fyziologických …moreAbstract:
Bachelor work is focused on children?s pronounciation problem in common of the kindergarden. It provides a survey of pre-school children speaking evolution. It describes importancy and purpose of pre-school upbringing and education for evolution of correct speach and pronounciation. It is mostly focused on physiological dyslalia, which causes the most frequent speach difficulties for pre-school children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2009
Accessible from:: 20. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2009
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZELSKÁ, Soňa. \textit{Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2009. Available from: https://theses.cz/id/054tzr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZELSKÁ, Soňa. Orientační diagnostika výslovnosti v mateřské škole jako předpoklad plánování. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.3.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Orientační diagnostika výslovnosti u dětí v předškolním věku
Michaela VRŠANOVÁ -
Vliv rodinné výchovy a péče na nápravu dyslalie u dětí předškolního věku
Lucie Šaradínová -
Logopedická intervence dyslalie v předškolním věku
Veronika Peřestá -
Analýza prakticky orientovaných publikací přispívajících ke korekci dyslalie u dětí
Iveta Martinková -
Terapie dyslalie u dětí předškolního věku
Kateřina Ettlerová -
Terapie dyslalie v logopedické třídě mateřské školy
Hedvika Moravcová -
Terapie dyslalie u žáků na 2. stupni ZŠ
Hana HLOŽÁNKOVÁ -
výskyt dyslalie u dětí v předškolním věku a možný vliv nadužívání digitálních technologií
Tereza ŠILAROVÁ