Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19 – Tereza Černá
Tereza Černá
Bachelor's thesis
Práce z domova na oddělení Customer Journey v období pandemie covid-19
Working from home in the Customer Journey department during the covid-19 pandemic
Abstract:
Tato práce pojednává o práci z domova v období pandemie covid-19 na oddělení Customer Journey (VX). Cílem teoretické části je definovat základní pojem práce z domova dle interní směrnice vybrané společnosti a také z pohledu odborných studií. Pro lepší porozumění těchto jevů je téma rozšířeno o historické a právní pozadí. Cílem této práce je zhodnotit, jakým způsobem probíhala práce z domova, a definovat …moreAbstract:
This bachelor thesis is about working from home during the covid-19 pandemic in the Customer Journey (VX) department. The aim of the theoretical part is to define the basic concept of working from home according to the internal guidelines of the selected company and also from the perspective of professional studies. For a better understanding of these phenomena, the topic is expanded with historical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2023
- Supervisor: PhDr. Alemayehu Kumsa, Ph.D.
- Reader: Lucie Hůrková, externi
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: ANO YES
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 7. 12. 2025
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Human Resources Management
Theses on a related topic
-
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Koncept distribuce vozů Škoda Auto a.s. vyráběných ve Volkswagen Slovakia a.s. do české distribuční sítě.
Artur Sakhan -
Segmentace modelů ve Škoda Auto a.s. a vyčlenění elektromobility v rámci segmentu A-SUV
Libor Suchý -
Analýza procesu souvisejícího s pozastavením výroby v ruských závodech s dopadem na společnost Škoda Auto a.s.
Patrik Capulič -
Práce z domova a její dopad na výkon a sociální vztahy ve ŠKODA AUTO a.s.
Zoltán Chovanyecz