Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu – David Černý
David Černý
Master's thesis
Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu
Engagement and its effects on concrete network marketing organization
Abstract:
Tato práce se zabývá engagementem a jeho ovlivňováním v konkrétní rozvojově podnikatelské skupině spolupracující se společností síťového marketingu Amway. Jejím hlavním cílem je míru angažovanosti členů této skupiny navýšit, a tak zajistit jejich lepší produktivitu, nasazení a spokojenost. Vzhledem k počtu 21 aktivních členů této skupiny a cílům práce byl pro vlastní výzkum zvolen přístup kombinující …moreAbstract:
This paper explores engagement and its effect on a concrete developing/growth entrepreneurship group that associates with a network marketing group called Amway. Its main goal is to increase the level of engagement of its members and thus, ensure higher productivity, engagement, and satisfaction. Given that this group is twenty-one members strong as well as the aims of this organization, the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83844
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Stanislav Háša
- Reader: Ondřej Herlík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Employee engagement
Kateřina Mrázová -
Employee engagement
Michaela Klamrtová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Síťový marketing
Kateřina Červená -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla