David Černý

Master's thesis

Engagement a jeho ovlivňování v konkrétní organizaci síťového marketingu

Engagement and its effects on concrete network marketing organization
Abstract:
Tato práce se zabývá engagementem a jeho ovlivňováním v konkrétní rozvojově podnikatelské skupině spolupracující se společností síťového marketingu Amway. Jejím hlavním cílem je míru angažovanosti členů této skupiny navýšit, a tak zajistit jejich lepší produktivitu, nasazení a spokojenost. Vzhledem k počtu 21 aktivních členů této skupiny a cílům práce byl pro vlastní výzkum zvolen přístup kombinující …more
Abstract:
This paper explores engagement and its effect on a concrete developing/growth entrepreneurship group that associates with a network marketing group called Amway. Its main goal is to increase the level of engagement of its members and thus, ensure higher productivity, engagement, and satisfaction. Given that this group is twenty-one members strong as well as the aims of this organization, the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Stanislav Háša
  • Reader: Ondřej Herlík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83844

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management