Bc. Kristýna Dymáčková

Diplomová práce

Integrating ICC into an upper-secondary EFL course

Integrating ICC into an upper-secondary EFL course
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na koncept interkulturní komunikační kompetence (IKK), který navzdory značné odborné pozornosti nemá všeobecně uznávanou definici. Na základě prací klíčových vědců, jako jsou Byram, Bennett, Deardorff a Fantini, zkoumá různé pohledy na IKK a zdůrazňuje její význam ve vzdělávání, zejména v zahraničních studijních programech a v učebních plánech výuky anglického jazyka (ELT). Výzkum …více
Abstract:
This thesis focuses on the concept of Intercultural Communicative Competence (ICC), which lacks a universally agreed on definition, despite considerable scholarly attention. Drawing on the work of key scholars such as Byram, Bennett, Deardorff and Fantini, it examines different perspectives on ICC and highlights its importance in education, particularly in study abroad programmes and English Language …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta