Zuzana Dubová

Bakalářská práce

Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz

Corporate culture of german company Bosch Diesel.cz
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as culture, national culture, corporate culture, corporate image, identity and ethic. The thesis studies impact of encouter of more national cultures on the corporate culture of global compenies and analyses the main differences between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Magda Neuwirthová
  • Oponent: Jan Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35325