Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz – Zuzana Dubová
Zuzana Dubová
Bakalářská práce
Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Corporate culture of german company Bosch Diesel.cz
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. In the theoretical part of the thesis are defined terms such as culture, national culture, corporate culture, corporate image, identity and ethic. The thesis studies impact of encouter of more national cultures on the corporate culture of global compenies and analyses the main differences between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Magda Neuwirthová
- Oponent: Jan Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Hana Sněhotová -
Analysis of a professional jargon or terminology - English as a Corporate Language
Adela Pilátová -
Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices
Adriana Šilarová -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Lukáš Kučera