Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče – Michaela STÝBLOVÁ, DiS.
Michaela STÝBLOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče
Potential progress of identities of twins from parent´s view
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojem osobnost, identita, jak rozvíjet identitu u dvojčat a jak se vyvarovat chyb při jejich rozvoji. Teoretická část popisuje a vysvětluje pojmy týkající se problematiky rozvoje identity u dvojčat ? osobnost, identita, konstruování, získávání identity, pojem dvojčata, posilování, předcházení ztrátě identity a chyby při rozvoji identity u dvojčat. Praktická část …moreAbstract:
This bachelor thesis is aimed at defining a personality, an identity, what factors contribute to an individual?s personality, by studying twins and their development, and how to avoid mistakes as they grow up. The theoretical part describes and explains definitions connected with problematic progress identified by twins ? a personality, an identity, development, getting an identity, a definition of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier:
19776
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STÝBLOVÁ, Michaela. Možnosti rozvoje identity u dvojčat z pohledu rodiče. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Rozvoj pozitivní identity u romské mládeže ve volnočasových aktivitách
Olga HYNOUŠOVÁ -
Výtvarná hra jako prostředek rozvoje vlastní identity u dětí předškolního věku
Lucie BERÁNKOVÁ -
Rozvoj osobnosti dvojčat
Petr MATĚJ -
Identická dvojčata v jedné školní třídě
Klára Gelnarová -
Specifika utváření identity u dvojčat v období vynořující se dospělosti
Eliška Večeřová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
Identita v pohybu - Proměna osobní identity jedince na základě absolvování dlouhodobého studijního zahraničního programu
Veronika Ozdincová