Cross-selling v prodejní politice firmy – Bc. Aneta Šimonová
Bc. Aneta Šimonová
Diplomová práce
Cross-selling v prodejní politice firmy
Cross-selling in a Company´s Sales Strategy
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o elektronickém obchodování a podpoře prodeje se zaměřením na prodejní techniku cross-selling. Jejím cílem je provést analýzu prodejní techniky cross-sellingu v internetovém obchodu a navrhnout zlepšení, která mohou vést ke zvýšení hodnoty objednávky. Teoretická část práce se nejprve zabývá charakteristikou e-commerce, e-shopy, obchodováním na internetu, a poté se soustředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with e-commerce and sales promotion while focusing on cross-selling techniques. Its aim is to analyze cross selling techniques at an online store and to suggest potentials for improvement that may lead to increasing the value of orders. Firstly, the theoretical part of the thesis is focused on the characteristics of e commerce, e-shops, internet marketing, and after that it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva