Michaela Franková

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem práce je inovace marketingového plánu vybrané společnosti pomocí nástrojů podpory prodeje a jejich vyhodnocení. Dílčím cílem již zmíněné práce je strukturovaná analýza zkoumaného subjektu. Přínosem je doporučení inovativních nástrojů z oblasti podpory prodeje, které svým propojením a interakcí s ostatními komunikačními nástroji zlepší a stabilizuje zkoumanou společnost v konkurenčním …více
Abstract:
The main goal of the thesis is to innovate the marketing plan of a selected company using sales support tools and their evaluation. A partial goal of the thesis is a structured analysis of the subject under-examined. The benefit of the thesis is the recommendation of innovative sales promotion tools that will improve and stabilize the company under research in a competitive environment by connecting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní