Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori – Michaela KÖRSCHNEROVÁ
Michaela KÖRSCHNEROVÁ
Bakalářská práce
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
The role of a teacher and a pupil in the English lesson at schools inspired by Montessori principles
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vztahy učitelů a žáků 3. tříd ve výuce anglického jazyka na tradičních základních školách a Montessori školách nebo školách inspirovaných Montessori prvky. Cílem práce je zjistit, jak se tento typ vztahu v těchto školách liší, popř. jakým způsobem je v nich koncipována samotná výuka. Jako metodu jsem zvolila observaci ve čtyřech státních základních školách a ve čtyřech …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focusing on the relationships between teachers and 3rd grade students in the English language lessons in the traditional state primary schools and Montessori primary schools, optionally in the schools, which are inspired by Montessori principles. The aim of the work is to find out, how this type of relationship differs in these schools, or how the lessons are organized. My …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÖRSCHNEROVÁ, Michaela. \textit{Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/06e00a/.
Jak správně citovat práci
KÖRSCHNEROVÁ, Michaela. Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / AJ POL 14
Práce na příbuzné téma
-
Výuka religionistiky v rámci ZSV na státních a církevních gymnázíích
Jana Martinková -
Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori
Michaela KÖRSCHNEROVÁ -
Implementace Montessori pedagogiky na prvním stupni standardních základních škol
Markéta SVOBODOVÁ -
Metody výuky dětí mladšího školního věku podle Marie Montessori
Markéta SVOBODOVÁ -
Vztah žáků brněnských středních škol a odborných učilišť ke vzdělávání ve finanční gramotnosti
Petr Vaněk -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah žáků základních škol k rodinným rituálům
Jana Homolková