Michaela KÖRSCHNEROVÁ

Bakalářská práce

Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori

The role of a teacher and a pupil in the English lesson at schools inspired by Montessori principles
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vztahy učitelů a žáků 3. tříd ve výuce anglického jazyka na tradičních základních školách a Montessori školách nebo školách inspirovaných Montessori prvky. Cílem práce je zjistit, jak se tento typ vztahu v těchto školách liší, popř. jakým způsobem je v nich koncipována samotná výuka. Jako metodu jsem zvolila observaci ve čtyřech státních základních školách a ve čtyřech …více
Abstract:
This bachelor's thesis is focusing on the relationships between teachers and 3rd grade students in the English language lessons in the traditional state primary schools and Montessori primary schools, optionally in the schools, which are inspired by Montessori principles. The aim of the work is to find out, how this type of relationship differs in these schools, or how the lessons are organized. My …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KÖRSCHNEROVÁ, Michaela. Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta