Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard – Matěj Ježek
Matěj Ježek
Bachelor's thesis
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Local marketing of the selected Bageterie Boulevard restaurant
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá lokálním marketingem vybrané pobočky řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. Cílem práce je navržení lokálních marketingových kampaní, které by pobočka v budoucnosti mohla implementovat do své marketingové strategie. Teoretická část práce je věnována problematice franchise a lokálního marketingu, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu společně s jeho nástroji …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the local marketing of a selected restaurant of the fast-food chain Bageterie Boulevard. The thesis aims to propose local marketing campaigns that the restaurant could implement in its future marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the issues of the franchise and local marketing, the marketing mix, the communication mix together with its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedúci: Elvíra Čermáková
- Oponent: Kateřina Chvátalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lokální marketing rychlých občerstvení
Alena Dostálová -
Rychlá občerstvení se zaměřením na Centrum Babylon v Liberci
Hana Vajnerová -
Environmentální a lokálně - ekonomické aspekty rychlého občerstvení a běžné restaurace na Brněnsku: případová studie
Adéla Kroupová -
Analýza trhu rychlého občerstvení
Viktorie Vlková -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Global marketing and local culture
Elinore Saphir Israel