Aleš Běhounek

Bakalářská práce

Postoje k reklamě na webu

Attitudes towards Web Advertising
Anotace:
Experiment se třemi reklamami značek nealkoholických nápojů sbíral data prostřednictvím internetu v České republice. Cílené ověření vlivu reklamy na jednotlivá pohlaví prostřednictvím modelu duálního zprostředkování hypotéz testovalo účinnost inovací v reklamě značek na zákazníka. Reklama na Kofolu uspěla u obou pohlaví a motiv zobrazení vztahu mezi mužem a ženou má kladný vliv na postoje k reklamě …více
Abstract:
Experiment with three ads of brands of non-alcoholic beverages collects data via internet in Czech Republic. Verification of the influence of advertisement on both of genders via model of Dual mediation hypothesis tested the effectiveness of inovations in advertisement of brands on customer. Advertisement on Kofola was successful in both of genders and motive of projection of relationship between man …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 06jn46 06jn46/3
30. 3. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2015
Mach, J.
30. 3. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.