Marketingově obchodní subsystém v procesu řízení firmy – Bc. Martin Štěpánek
Bc. Martin Štěpánek
Master's thesis
Marketingově obchodní subsystém v procesu řízení firmy
Marketing-busines subsystem in company management process
Anotácia:
Diplomová práce si klade za svůj cíl zhodnotit úroveň marketingově obchodního subsystému u vybraných českých podniků a ověření předem stanovených hypotéz. Teoretická část práce přináší vymezení základních pojmů, které jsou kritické pro naplnění hlavního cíle práce. Seznamuje s problematikou organizačních systémů a následně detailně popisuje jejich dekompozici. Hlavní pozornost je zde věnována marketingově …viacAbstract:
The goal of the Diploma thesis work is to evaluate the level of marketing-business subsystem in selected Czech companies and to verify predetermined hypotheses. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts which are crucial to the fulfilment of the main objective of the thesis. Thesis introduces problematics of Organization systems and describes in detail its decomposition. The main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedúci: Ing. Marek Dvořák, Ph.D. Ing.Paed.IGIP
- Oponent: Iveta Zentková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva