Tereza Soukupová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR

Marketing communcation of CzechTourism - internet marketing in domestic tourism
Abstract:
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole …more
Abstract:
The theoretical part includes the basic rules of marketing, set in the context of tourism through marketing the competitive destination, and internet marketing. The following chapters focus on the role of the CzechTourism in the field of tourism in the Czech Republic. Describe CzechTourism's marketing plans, including marketing campaign to promote domestic tourism. In the end the work focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2013
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Jiří Sedláček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34356