Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR – Tereza Soukupová
Tereza Soukupová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Marketing communcation of CzechTourism - internet marketing in domestic tourism
Abstract:
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole …moreAbstract:
The theoretical part includes the basic rules of marketing, set in the context of tourism through marketing the competitive destination, and internet marketing. The following chapters focus on the role of the CzechTourism in the field of tourism in the Czech Republic. Describe CzechTourism's marketing plans, including marketing campaign to promote domestic tourism. In the end the work focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34356
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2013
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Jiří Sedláček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková