Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR – Tereza Soukupová
Tereza Soukupová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace agentury CzechTourism - internetový marketing DCR
Marketing communcation of CzechTourism - internet marketing in domestic tourism
Anotácia:
Teoretická část práce zahrnuje základní pravidla marketingu, zasazená do kontextu cestovního ruchu pomocí marketingu konkurenceschopné destinace, a internetového marketingu. Druhá a třetí kapitola přibližuje roli organizace CzechTourism v cestovním ruchu České republiky. Popisuje marketingové plány CzechTourism, včetně marketingové kampaně na podporu domácího cestovního ruchu. V závěrečné kapitole …viacAbstract:
The theoretical part includes the basic rules of marketing, set in the context of tourism through marketing the competitive destination, and internet marketing. The following chapters focus on the role of the CzechTourism in the field of tourism in the Czech Republic. Describe CzechTourism's marketing plans, including marketing campaign to promote domestic tourism. In the end the work focuses on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2013
- Vedúci: Martin Vaško
- Oponent: Jiří Sedláček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34356
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková