Aplikace principů mediální výchovy v estetické výchově formou projektu – MgA. Petra VACKOVÁ
MgA. Petra VACKOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace principů mediální výchovy v estetické výchově formou projektu
Application of the Media Education Principles in Aesthetic Education Using a Project Form
Anotace:
Práce ?Aplikace metod mediální výchovy v estetické výchově formou projektu? odpovídá na otázku, zda mají principy mediální výchovy ve výuce estetické výchovy své opodstatněné místo a zda pro ni mohou být přínosem. Obecné zásady jednotlivých výchov a metod jsou popsány v teoretické části, v praktické části poté navrhuji konkrétní projekt ?Image naší školy?. Jako podklad k vypracování projektu je proveden …víceAbstract:
The thesis ?Aplication of media education methods in art education in form of pro-ject? answers a question, if it´s useful to place media principals to art and esthetics edu-cation. Basic facts are described in theoretical part, practical part devotes specific project ?Image of our school?. As a base for this project creation was made a reserch. It shows, how students perceive media education, what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACKOVÁ, Petra. Aplikace principů mediální výchovy v estetické výchově formou projektu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Výtvarné projekty Yvony Ferencové rozvíjející estetické a citové vlastnosti u dětí předškolního a školního věku
Barbora Šujanová -
Smetí Intuitivní volba a postupná selekce, společností odmítnutých předmětů každodenní potřeby, které ztratily svou původní funkci. Cíl je posunout jej z kontextu odpadu do oblasti s estetickou hodnotou artefaktu. Sběr použitých věcí a jejich následnou úpravu můžeme považovat za typ tvůrčí činnosti s výsledným efektivním návratem předmětů do života. Proces sběru a následnou selekci hmatatelných objektů nepovažuji na počátku za články určité sbírky. Nicméně soubor nahromaděných předmětů vyňatých z běžného užívání, může později zístakat hodnotu stejným způsobem, jako sbírka a to proto, že jednotlivé kusy sice nic neznamenají, ale svůj význam nabývají teprve seskupením a utříděním v kolekci. Další vrstvou objektů je jejich minulost, předešlí vlastníci, uživatelé a jejich vztahy a prostředí. Každá jednotlivá věc je nositelem příběhů.
Eva NOVÁKOVÁ -
Náš vlastní stát - výukový projekt pro 2. st. ZŠ
Markéta BRABENCOVÁ -
Estetická výchova v hodinách literární výchovy z pohledu interdisciplinárních vztahů
Martina Hašková