The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools – Mgr. et Mgr. Magdaléna Maléřová
Mgr. et Mgr. Magdaléna Maléřová
Diplomová práce
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá, jaký je vztah mezi rozvojem kompetence k učení a konverzacemi na témata studijních návyků v hodinách anglického jazyka. Kompetence k učení je porovnána s konceptem žákovy autonomie, což je koncept často diskutovaný v oblasti metodologie anglického jazyka (ELT). Diplomová práce ukazuje, že současné trendy v ELT jsou ve své podstatě propojené s požadavky české kurikulární …víceAbstract:
The thesis analyzes the relation between study habits issues discussed in English classes and the development of learning to learn competence (L2L). L2L competence is compared with the concept of learner autonomy frequently discussed in English language teaching (ELT). The thesis shows that the current trends in ELT and the requirements of the Czech curricular reform are interconnected and complementary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kv8o9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
- Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy