Mgr. et Mgr. Magdaléna Maléřová

Diplomová práce

The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools

The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá, jaký je vztah mezi rozvojem kompetence k učení a konverzacemi na témata studijních návyků v hodinách anglického jazyka. Kompetence k učení je porovnána s konceptem žákovy autonomie, což je koncept často diskutovaný v oblasti metodologie anglického jazyka (ELT). Diplomová práce ukazuje, že současné trendy v ELT jsou ve své podstatě propojené s požadavky české kurikulární …více
Abstract:
The thesis analyzes the relation between study habits issues discussed in English classes and the development of learning to learn competence (L2L). L2L competence is compared with the concept of learner autonomy frequently discussed in English language teaching (ELT). The thesis shows that the current trends in ELT and the requirements of the Czech curricular reform are interconnected and complementary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Linda Nepivodová
  • Oponent: B.A. Nicola Catherine Fořtová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma