Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR – Alexandra Bakuncová
Alexandra Bakuncová
Master's thesis
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Research on consumer preferences in the market of energy drinks with reduced sugar content in the Czech Republic
Abstract:
Téma této práce se zabývá zavedením produktové řady energetických nápojů značky Tiger se sníženým obsahem cukru. Uvedená řada nápojů Tiger Zero Sugar Added se již prodává v Polsku, tudíž se jedná o expanzi produktové řady na český trh. Cílem této práce je analýza preferencí a nákupního chování spotřebitelů na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru, zejména určení faktorů ovlivňujících …moreAbstract:
The topic of this thesis deals with the introduction of the Tiger energy drink product line with reduced sugar content. The Tiger Zero Sugar Added range is already sold in Poland, so it is an expansion of the product line to the Czech market. The aim of this paper is to analyse the preferences and purchasing behaviour of consumers in the market of energy drinks with reduced sugar content, in particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89777
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAKUNCOVÁ, Alexandra. \textit{Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/07b62s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí
Marie Vítová Dušková -
Návrh marketingového mixu ve vztahu k nové výrobkové řadě
Adam Jendřejek -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Analýza výrobkové řady
Jitka Gruberová -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Veronika Malenová -
Analýza výrobkové řady
Marika Červinková -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Michaela Janourková