Bc. Marika Červinková

Bakalářská práce

Analýza výrobkové řady

Product line analysis
Anotace:
Předmětem bakalářská práce „Analýza výrobkové řady“ je rozbor současného řízení výrobkové řady ve všech složkách marketingového mixu a následuje doporučení pro další řízení. Teoretická část pojednává o výrobkové řadě a marketingovém mixu, kde zohledňuji řízení výrobkové řady v jeho jednotlivých složkách. Praktická část analyzuje výrobkovou řadu konkrétního podniku v jednotlivých složkách marketingového …více
Abstract:
The subject of the thesis: “Product line analysis” is the product portfolio control analysis in all parts of marketing mix which makes recommendation for the improved control. The theoretical part treats of the product portfolio and its marketing mix where the product portfolio control in all its parts is targeted. The practical part is focused on the evaluation of the product portfolio analysis in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management