KORPORATIVNÍ KULTURA V ORGANIZACI JAKO FAKTOR ZVYŠUJÍCÍ MOTIVACE PRACOVNÍKŮ A EFEKTIVITU PODNIKU – Elvira Mashanlo
Elvira Mashanlo
Bakalářská práce
KORPORATIVNÍ KULTURA V ORGANIZACI JAKO FAKTOR ZVYŠUJÍCÍ MOTIVACE PRACOVNÍKŮ A EFEKTIVITU PODNIKU
Corporate culture in the organization as a factor of increasing motivation and business effectiveness.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu 5 nejúspěšnějších podniku podle časopisu "Fortune 500": Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric a zjistit klíčové principy na kterých se zakládá jejich organizační kultura. Teoretická část představuje obecné pojetí organizační kultury, její elementy a způsoby vytvoření. V praktické části jsou aplikovány metody (dotazník …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the analysis of the most effective companies: Procter&Gamble, Kimberly-Clark, Hewlett-Packard, Abbott, General Electric and to identify the fundamental principles of corporate culture.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Alois Surynek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura v kulturních organizacích
Martin Drexler -
Corporate Social Responsibility v kultuře: případová studie kulturní instituce
Jakub Jelínek -
Vývoj hodnoty podniků uplatňujících princip cirkulární ekonomiky
Adéla Staňková -
Problematika úzkosti ze smrti u pacientů s akutním infarktem myokardu (AIM)
Soňa Myslikovjanová -
Publishers webpage and the journal description: how to persuade and attract readers by constructing journal´s character (aim, scope, readership) and contribution.
Barbora HRUŠKOVÁ