Lucie KOZÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem

Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem je prozkoumat stávající situaci podniku, jeho marketingovou strategii a zhodnotit její vhodnost. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu, průmyslovém trhu a tvorbě marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace a stávající marketingové strategie …more
Abstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market is to examine the current situation of the company, its marketing strategy and appraise usability. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing, commodity market and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation and current marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZÁKOVÁ, Lucie. Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing