Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem – Lucie KOZÁKOVÁ
Lucie KOZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem
Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem je prozkoumat stávající situaci podniku, jeho marketingovou strategii a zhodnotit její vhodnost. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu, průmyslovém trhu a tvorbě marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace a stávající marketingové strategie …moreAbstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market is to examine the current situation of the company, its marketing strategy and appraise usability. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing, commodity market and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation and current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/07dk4t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZÁKOVÁ, Lucie. Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov