Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny – Markéta Fréharová
Markéta Fréharová
Bakalářská práce
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
Design of an Expansion Strategy for a Franchise Company Focusing on Ice Cream Sales
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh strategie expanze pro franšízový podnik s točenou zmrzlinou, konkrétně pro značku Tak trochu jiná točená. Tato práce analyzuje různé marketingové strategie a možnosti využití moderních marketingových přístupů. Hlavní důraz je kladen na efektivní využití sociálních médií jako nástroje pro zvýšení povědomí o značce a přilákání nových zájemců o franšízu. Součástí …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on designing an expansion strategy for a soft serve ice cream franchise, specifically for the brand Tak trochu jiná točená. This thesis analyzes various marketing strategies and the possibilities of using modern marketing approaches. The main emphasis is placed on the effective use of social media as a tool to increase brand awareness and attract new franchise interest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153116
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÉHAROVÁ, Markéta. \textit{Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/07fppz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism
Ekaterina BASAY -
Podnikatelský plán -- Polar cream
Jan Raška -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Financial analysis of Microsoft Corporation
Volodymyr Zubar -
Financial analysis of Apple Inc.
Volodymyr Zubar -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anirudh Nemmeli Srinivasan