An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region – Andrea Čožíková
Andrea Čožíková
Bachelor's thesis
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
Abstract:
The following bachelor's thesis is concerned with an analysis of the competitiveness of an event Agency XY in the Zlín region. The work is divided into 2 sections where the first one is theoretical and the findings dealing with the issues such as competition, marketing mix, benchmarking and others are being explained there. The analysis of competitiveness of the Agency XY itself is performed in the …moreAbstract:
Následující bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti eventové Agentury XY ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na 2 části, přičemž tou první je teoretická část, v které jsou vysvětleny poznatky týkající se této problematiky jako je například konkurence, marketingový mix, benchmarking apod. V praktické části je pak provedena samotná analýza konkurenceschopnosti Agentury XY s využitím …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Accessible from:: 3. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČOŽÍKOVÁ, Andrea. \textit{An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/07iilr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čožíková, Andrea. An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková