An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region – Andrea Čožíková
Andrea Čožíková
Bakalářská práce
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
Abstract:
The following bachelor's thesis is concerned with an analysis of the competitiveness of an event Agency XY in the Zlín region. The work is divided into 2 sections where the first one is theoretical and the findings dealing with the issues such as competition, marketing mix, benchmarking and others are being explained there. The analysis of competitiveness of the Agency XY itself is performed in the …víceAbstract:
Následující bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti eventové Agentury XY ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na 2 části, přičemž tou první je teoretická část, v které jsou vysvětleny poznatky týkající se této problematiky jako je například konkurence, marketingový mix, benchmarking apod. V praktické části je pak provedena samotná analýza konkurenceschopnosti Agentury XY s využitím …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zveřejnit od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čožíková, Andrea. An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková