Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice – Aneta Hrušková
Aneta Hrušková
Master's thesis
Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zvyklosti spotřebitele na trhu kontaktních čoček v České republice. Nahlíží do nitra nositelů kontaktních čoček a snaží se porozumět jejich chování na českém trhu. Práce začíná teoretickým popisem marketingového výzkumu, rozděluje ho na specifické části, které jsou všechny detailně popsány. Poté práce plynule přechází do empirického segmentu, který se zabývá naplněním …moreAbstract:
This thesis focuses on the habits of consumers in the market of contact lenses in the Czech Republic. It is a journey into the heart of contact lens wearers and tries to understand their behavior on the Czech market. The work begins with a theoretical description of the marketing research, divides it into specific parts, all of which are described in the detail. After that, the work flows into the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUŠKOVÁ, Aneta. \textit{Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních čoček v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Available from: https://theses.cz/id/07meqj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme:
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
The Czech Cuisine and Eating Habits from the Nutritional Point of View in the Socialism versus Now
Spillerová Spillerová