Efektivnost reklamy u příspěvkové organizace – Ing. Ivona Trejbalová
Ing. Ivona Trejbalová
Bachelor's thesis
Efektivnost reklamy u příspěvkové organizace
Effectiveness of advertising by the non-profit-making organization
Abstract:
Abstrakt V bakalářské práci se zabývám efektivností reklamy u příspěvkové organizace. Chci nastínit důležitost reklamy, ukázat formy reklamy jako marketingové komunikace přispívající ke zvyšování výkonnosti podnikatelského subjektu. Reklama je důležitým a neopomenutelným faktorem u jakéhokoli podnikání, zajišťuje pro okolí více informací o daném subjektu, produktu či službě. Snaží se jej vyzdvihnout …moreAbstract:
Abstract I deal with an effectiveness of advertising by the non-profit-making organization in my bachelor work. I want to describe importance of advertising, the forms of advertising such as marketing communication which helps to increase an efficiency of chosen enterprising subject. The advertising is an important and forced factor at every enterprising, it ensures more information about given subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q8zxm/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: PaedDr. Václav Netolický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketingové komunikace společnosti Bonami
Lucie Budská -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika
Hana Páleníková -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová