Martin Matoušek

Bakalářská práce

Marketing strategy of Alza.cz a.s.

Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s.
Anotace:
První část bakalářské práce pojednává o teorii marketingu a marketingových strategií. Druhá část se věnuje průzkumu společnosti Alza.cz a.s. z hlediska marketingové strategie a jejích možných výhledů do budoucna. Ve třetí části je zpracován a interpretován metodologický průzkum ve formě dotazníkového šetření, který je následně zhodnocen ve formě doporučení.
Abstract:
The first part of the bachelor thesis focuses on the theory of marketing and marketing strategies. The second part is devoted to the survey of the company Alza.cz a.s. in terms of marketing strategy and its possible prospects for the future. In the third part, methodological research in the form of a questionnaire survey is processed and interpreted, which is then evaluated in the form of a recommendation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Marija Zlatić
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85778