Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka – Bc. Natálie Vlčková
Bc. Natálie Vlčková
Bakalářská práce
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Analysis and design of marketing communication for confectionery and café Vločka
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu a následné zhodnocení současné marketingové komunikace zkoumaného podniku, společně s předložením návrhů a doporučení, které povedou k jejímu zlepšení. V teoretické části jsou prostřednictvím literární rešerše zkoumané problematiky charakterizovány marketingové nástroje, současné trendy, situační analýza a metodologie výzkumu. Praktická část je zaměřena na …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to perform an analysis and subsequent evaluation of the current marketing communication of the investigated company, together with the presentation of proposals and recommendations that will lead to its improvement. In the theoretical part, marketing tools, current trends, situational analysis and research methodology are characterized through a literature search …víceKlíčová slova
Cukrárna a Kavárna Vločka marketing marketingová komunikace marketingový mix komunikační mix trendy v marketingové komunikaci SWOT analýza metodologie výzkumu dotazníkové šetření Confectionery and Café Vločka marketing communication marketing mix communication mix trends in marketing communication SWOT analysis research methodology questionnaire survey
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z101b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková