Bc. Natálie Vlčková

Bachelor's thesis

Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka

Analysis and design of marketing communication for confectionery and café Vločka
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu a následné zhodnocení současné marketingové komunikace zkoumaného podniku, společně s předložením návrhů a doporučení, které povedou k jejímu zlepšení. V teoretické části jsou prostřednictvím literární rešerše zkoumané problematiky charakterizovány marketingové nástroje, současné trendy, situační analýza a metodologie výzkumu. Praktická část je zaměřena na …viac
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to perform an analysis and subsequent evaluation of the current marketing communication of the investigated company, together with the presentation of proposals and recommendations that will lead to its improvement. In the theoretical part, marketing tools, current trends, situational analysis and research methodology are characterized through a literature search …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní