Bc. Miloš Novotný
Diplomová práce
On-line aukce reklamních pozic
On-line auction advertising positions
Anotace:
Diplomová práce popisuje vývoj internetu a elektronického obchodování, seznamuje s reklamními systémy Seznam Sklik, Google Adwords a Facebook Ads, které využívá e-shop lékárna.cz k podpoře prodeje. Jednotlivé reklamní kampaně vyhodnocuje a následně optimalizuje a zjišťuje, jaký vliv má optimalizace na výkon kampaní. Diplomová práce podává doporučení, do jakých reklamních PPC systému máme investovat …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to evaluate advertising campaigns of e-shop www.lekarna.cz. The work analyzes in detail the various channels of online advertising that provides the highest sales for e-shop. The aim of this thesis is the evaluation of advertising channels that were established by advertising agencies and subsequent recommendations of advertising campaigns which are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjmcd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Oponent: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT