Bc. Miloš Novotný
Master's thesis
On-line aukce reklamních pozic
On-line auction advertising positions
Abstract:
Diplomová práce popisuje vývoj internetu a elektronického obchodování, seznamuje s reklamními systémy Seznam Sklik, Google Adwords a Facebook Ads, které využívá e-shop lékárna.cz k podpoře prodeje. Jednotlivé reklamní kampaně vyhodnocuje a následně optimalizuje a zjišťuje, jaký vliv má optimalizace na výkon kampaní. Diplomová práce podává doporučení, do jakých reklamních PPC systému máme investovat …moreAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to evaluate advertising campaigns of e-shop www.lekarna.cz. The work analyzes in detail the various channels of online advertising that provides the highest sales for e-shop. The aim of this thesis is the evaluation of advertising channels that were established by advertising agencies and subsequent recommendations of advertising campaigns which are the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rjmcd/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jaromír Malenko, PhD.
- Reader: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Optimizing the Return on Investment for Google Adwords in B2B companies applied to the North American Market
Iveta Štarková -
Produktová analytika za použití dat z Google Analytics
Tomáš Vopička -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT