Brand management regionálních značek – Jaroslava Dohnalová
Jaroslava Dohnalová
Master's thesis
Brand management regionálních značek
Brand Management of Regional Brands
Anotácia:
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky …viacAbstract:
The thesis is primarily focused on an evaluation of the communication of the Klasa quality brand. In the theoretical part there are definitions of terms like brand, brand management, region, regional brand and other terms connected with the topic of the thesis. The practical part is concerned with an evaluation of brand management of the studied brand, its awareness and trust. The thesis also brings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33443
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Denisa Bilohuščinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33443
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková