Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují – Radka Miltová
Radka Miltová
Diplomová práce
Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Education of students with severe multiple disabilities in rehabilitation NONA special primary school class in Nove Mesto nad Metují
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace žáků s kombinovaným postižením v základní škole speciální. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku jedinců s kombinovaným postižením, na přiblížení specifiky této skupiny postižených, na současný výchovně vzdělávací systém a speciální přístupy a metody vhodné při práci s těmito jedinci. Praktická část charakterizuje vybranou základní školu speciální …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedoucí: Simona Schmiedová
- Oponent: Jana Dlouhá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILTOVÁ, Radka. \textit{Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/08b5ff/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením
Barbora Mičolová -
Individuální vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD.
Renata Kadlecová -
Individuální příprava na odchod klientů z ústavní výchovy ve výchovně vzdělávacích programech a plánech
Soňa KŘÍŽOVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Základní škola - variantní řešení umístění
Leona Svěráková -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Plán krizové připravenosti Základní školy a Mateřské školy Svatobořice-Mistřín
Nikola Gregrová -
Využití canisterapie v denních stacionářích a Základních školách speciálních u dětí s kombinovaným postižení
Eliška Zemanová