Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují – Radka Miltová
Radka Miltová
Master's thesis
Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Education of students with severe multiple disabilities in rehabilitation NONA special primary school class in Nove Mesto nad Metují
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace žáků s kombinovaným postižením v základní škole speciální. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku jedinců s kombinovaným postižením, na přiblížení specifiky této skupiny postižených, na současný výchovně vzdělávací systém a speciální přístupy a metody vhodné při práci s těmito jedinci. Praktická část charakterizuje vybranou základní školu speciální …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM420
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2010
- Supervisor: Simona Schmiedová
- Reader: Jana Dlouhá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILTOVÁ, Radka. \textit{Edukace žáků s těžkým kombinovaným postižením v rehabilitační třídě ZŠ speciální NONA v Novém Městě nad Metují}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/08b5ff/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Theses on a related topic
-
Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením
Barbora Mičolová -
Individuální vzdělávací plán ve výchovně vzdělávacím procesu žáků mladšího školního věku s diagnózou ADHD.
Renata Kadlecová -
Individuální příprava na odchod klientů z ústavní výchovy ve výchovně vzdělávacích programech a plánech
Soňa KŘÍŽOVÁ -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Základní škola - variantní řešení umístění
Leona Svěráková -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Plán krizové připravenosti Základní školy a Mateřské školy Svatobořice-Mistřín
Nikola Gregrová -
Využití canisterapie v denních stacionářích a Základních školách speciálních u dětí s kombinovaným postižení
Eliška Zemanová