Jakub Švec

Bakalářská práce

Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o.

Internet promotion of NH Car s.r.o. company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací autorizovaného prodejce automobilů, společnosti NH Car s.r.o. Cílem této práce je navrhnout opatření ke zlepšení internetové propagace této společnosti. Tato opatření vycházejí z provedené analýzy úspěšnosti jednotlivých internetových kanálů a nástrojů, které tato společnost využívá.
Abstract:
This bachelor thesis describes internet marketing of one Prague based car dealer - NH Car s.r.o. It also offers short introduction of main internet channels and tools, which are being used to maintain internet promotion. The practical usage of these channels and tools is demonstrated with the help of success analysis. This analysis utillizes the results of questionnaire and the author's observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 1. 2020
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78733