Bc. Ilona Bartošová
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce “Internetový marketing“ je analýza a porovnání moderních metod internetového marketingu. Vybrané metody z oblastí internetového marketingu jsou v praktické části aplikovány na reálnou společnost. Podle analyzované výchozí situace firmy je vytvořen strategický plán s cílem zvýšení povědomí o firmě u její cílové skupiny a zvýšení počtu objednávek prostřednictvím co nejvyšší …víceAbstract:
The subject of the “Internet marketing” diploma thesis is analysis and comparison of contemporary methods of the internet marketing. Methods which have been chosen from the internet marketing field are applied in practical part on the real company. Due to analysing the default situation of the company, the strategic plan is created with the goal of increasing the awareness in the target group and increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Šimek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč
Název
Vložil
Vloženo
Práva