Teaching Children with Specific Learning Differences – Bc. Markéta Plocková
Bc. Markéta Plocková
Diplomová práce
Teaching Children with Specific Learning Differences
Teaching Children with Specific Learning Differences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá individuální výukou angličtiny u dětí se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o specifických poruchách učení ve vztahu k výuce angličtiny jako cizího jazyka a specifických rysech výuky u žáků třetího až pátého ročníku základní školy. Práce dále uvádí přehled stylů a strategií učení a na závěr teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on teaching primary school pupils with specific learning differences in one-to-one classes of English. The theoretical part outlines the relevant theoretical findings concerning specific learning differences in connection to teaching English as a foreign language, general characteristics of teaching young learners and one-to-one teaching and a review of learning styles and …víceKeywords
teaching English specific learning differences primary school pupils learning styles learning strategies one-to-one teaching learning competency approach to learning výuka angličtiny specifické poruchy učení žáci prvního stupně základní školy styly učení strategie učení individuální výuka kompetence k učení postoj k učení
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ivup4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Výchova v rodině a chování žáků prvního stupně základních škol z pohledu pedagogů
Vendula Dvořáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Média a žáci prvního stupně ZŠ
Kateřina MAZUROVÁ -
Pojetí smrti u žáků prvního stupně základní školy
Michaela Přindišová -
Nároky na žáky prvního stupně základních škol v Číně
Kateřina Stluková -
Kázeňské přestupky u nadaných žáků prvního stupně ZŠ ve Zlínském kraji
Tereza Homolová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková