Lucie Šimůnková
Master's thesis
Marketing Strategy of Love & Story Design
Marketingová strategie Love & Story Design
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vytvoření nové marketingové strategie pro brand Love & Story Design. Cílem této práce bylo zhodnotit dosavadní strategii a vylepšit ji. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá obecnou marketingovou strategií pro startupy a jejím složením. V druhé části práce byla nastavena nová strategie na základě podkladů z první části a výzkumu ve formě kvalitativních …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the creation of a marketing strategy for the Love & Story Design brand. The aim of this work was to evaluate the current strategy and improve it. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the general marketing strategy for startups and their composition. In the second part of the thesis, a new strategy was set based on the data from the first and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81358
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Marija Zlatić
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková