Lucie Šimůnková

Master's thesis

Marketing Strategy of Love & Story Design

Marketingová strategie Love & Story Design
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vytvoření nové marketingové strategie pro brand Love & Story Design. Cílem této práce bylo zhodnotit dosavadní strategii a vylepšit ji. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá obecnou marketingovou strategií pro startupy a jejím složením. V druhé části práce byla nastavena nová strategie na základě podkladů z první části a výzkumu ve formě kvalitativních …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the creation of a marketing strategy for the Love & Story Design brand. The aim of this work was to evaluate the current strategy and improve it. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the general marketing strategy for startups and their composition. In the second part of the thesis, a new strategy was set based on the data from the first and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81358

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities