Lucie Šimůnková

Diplomová práce

Marketing Strategy of Love & Story Design

Marketingová strategie Love & Story Design
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvoření nové marketingové strategie pro brand Love & Story Design. Cílem této práce bylo zhodnotit dosavadní strategii a vylepšit ji. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá obecnou marketingovou strategií pro startupy a jejím složením. V druhé části práce byla nastavena nová strategie na základě podkladů z první části a výzkumu ve formě kvalitativních …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the creation of a marketing strategy for the Love & Story Design brand. The aim of this work was to evaluate the current strategy and improve it. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the general marketing strategy for startups and their composition. In the second part of the thesis, a new strategy was set based on the data from the first and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81358

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities